Stichting Huisartsen Laboratorium

//www.2tci.nl/wp-content/uploads/2015/07/shlgroep-logo-kleur-188x1361.png

Case

2TCI heeft voor het SHL een webportaal ontwikkeld, dat het voor klanten mogelijk maakt om online afspraken te plannen. Hiervoor zijn meerdere interne systemen (bijvoorbeeld klantenadministratie) gekoppeld, om het vlekkeloos in de huidige ICT omgeving te laten passen. Door deze ontwikkeling bespaart het SHL veel administratieve uren en verhoogt het tevens de klantvriendelijkheid.

Winst

  • Sterke afname administratieve overhead
  • SHL biedt een hogere service/klantvriendelijkheid
  • Het planningsproces voor afspraken is sterk versneld.

Wilt u meer weten over deze case? Neem contact met ons op via businesscase@2tci.nl en we sturen u de volledig uitgeschreven business case.

Benieuwd hoe wij uw organisatie kunnen helpen? Wij leggen het graag uit. In begrijpelijke taal

Wilt u meer weten over deze case?

Neem vandaag nog contact met ons op!